Grønt flag

Miljørådet består af elever fra 4. - 9. klasse. Sidste års tema var affald og genbrug. Her var hele miljørådet på tur til Vestforbrændingen. Flere klasser sorterede metal og pap også, hvilket mange klasser på mellemtrinnet gør nu. Derudover søsatte vi kampagnen "genbrugsjul", hvor klasserne til juleklippedagen lavede julepynt af genbrugsmateriale for at spare på glanspapir og karton. Miljørådet var dommere til kampagnen og valgte en vinderårgang. Klasserne vandt flødeboller og et stykke regnskov. Miljørådet var også på Rådhuset og pynte Borgmesterens kontor med genbrugsjulepynt. Efter kampagnen spurgte miljørådet lærere og elever om vi skulle lave Genbrugsjul igen i år, hvilket blev stemt igennem med et stort flertal.